19. sep. 2008

Tonight's the night

Så er det i aften, at Jasmina Maschina og Golden Diskó Ship spiller deres sidste koncert på deres Skandinavien turné. Den startede i Århus, fortsatte til Göteborg, kom forbi Århus igen, for derefter at slå ned i Næstved og Malmö og i aften runde af på Huset i Magstræde i København.
Politiken havde en foromtale af arrangementet i dagens avis. Der nævnes jeg som "den berlinerverliebte motor bag pladeselskabet SOPA". Og ja, jeg kan jo nok ikke løbe fra det. Dog står der også, at jeg dj'er og spiller musik fra min "udsøgte tyske pladesamling". Uha-da. Jeg har ganske givet mere tysk musik i samlingen end jeg lige aner, men det er ikke noget, jeg har fokuseret mere på end musik fra andre lande. Anyways, jeg må hellere taget det hele med, he-he. Rub og stub von der kraut. Det skal nok blive en ganske interessant udfordring. Stilartene vil være "all over the place". Ikke bare "minimalistisk berliner-techno". Det har jeg da vist egentligt ikke ret meget af, he-he.
Jeg har filmet og optaget koncerterne i Århus (Gyngen) og Næstved. Gør det også i aften. Det kunne være sjovt at prøve at lave en lille koncert/turnéfilm. Vi får se. Om ikke andet skulle der være garanti for nogle ganske gode optagelser til YouTube.

Jeg smider lige "traileren" ind her igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar