10. aug. 2010

Video Archive: Elektronisk Jazzjuice

It's that time of the year again. Christmas? No, it's better...

Jeg skal ikke lægge skjul på at Elektronisk Jazzjuice er en af mine favoritfestivaler. Ja, faktisk den jeg har syntes bedst om de seneste år. Selv om noget tyder på at 2010-udgaven bliver mere elektronisk end den plejer - altså, at de andre mere eksperimenterende, jazzede og rockende indslag er færre - så tror jeg, at det nok engang bliver spændende.
For dem, der ikke kender festivalen, så er der ikke ret meget jazz og eller juice. Og billeder siger mere end ord, så her er to "video medleys", jeg lavede i sin tid. Den første fra 2006 er bare hurtige klip lavet med et almindeligt digicam. I 2008 havde jeg fået et dv-cam med og var lidt mere seriøs omkring at indfange festivalens gode øjeblikke.
Efter de to medleys er der to udvalgte klip fra nogle af de koncerter, der ramte mig mest i 2008. Eugene Chadbourne og Nisennenmondai.

Vi ses på Musikcaféen og Gyngen den 20. og 21. august!

Enjoy!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar