19. jun. 2012

Det ser ud til at være lyd

Forleden fik jeg den idé, at starte en parallel blog til denne. En med et meget simpelt koncept: Små omtaler af film, der på forskellig vis handler om musik. Om det så er dokumentar eller fiktion, kendt eller ukendt, Hollywood eller gør-det-selv. En blog ment som et sted, hvor man kan finde inspiration eller genopdage ting, man har glemt.

Jeg er startet med at skrive om fire musikdokumentarer, som jeg søgte inspiration i, da jeg skulle lave min egen musikfilm, "First You Close Your Eyes", som jeg tidligere har skrevet en del om i denne blog. Du kan læse de første fire indlæg allerede nu.

Jeg har valgt at kalde den nye blog "It Looks Like Sound To Me". Den er på engelsk og du kan finde den på www.itlookslikesoundtome.blogspot.com. Jeg har også lavet en Facebook-gruppe til bloggen, hvis man vil følge med der.

Jeg vil fortsat skrive på Støj På Overfladen om alt muligt andet.

L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar