4. sep. 2012

Selvhenter - Live på Elektronisk Jazzjuice

Sidst i august var jeg med til nok en omgang af Elektronisk Jazzjuice i Århus. De ellers fine nye rammer på Radar gjorde, at det ikke var helt det samme som tidligere. Knapt så løssluppent og hyggeligt. Og denne gang kun med én scene. Tidligere har det været op til tre.
Der var dog indtil flere spændende bands fra ind- og udland. I år synes jeg, at de var Danmark, der kom med det bedste band.
Fire meget talentfulde musikere i en medrivende bølge af percussion og forvrængede blæseinstrumenter. Normalt er der også et femte medlem med, som leverer stryger-delen. De kalder sig for Selvhenter. Jeg har stiftet bekendtskab med et par af dem tidligere - i flere mindst lige så spændende bands - og de var også denne gang en stor oplevelse.
Jeg filmede lidt fra det mest af festivalen, men jeg endte med at filme mest af netop Selvhenter. Jeg har prøvet at samle nogle highlights fra koncerten fra de dele, jeg fik filmet bedst. Og efter bedste evne forsøgt at få delene til at glide over i hinanden. Værsgo! Power så det brager - hele vejen!

L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar